dimecres, 30 de maig del 2012

No vinguis pel darrera, et vull veure venir .
Vine pel davant, tapa't la cara si tens por.
Vine amb ganivet  molat.
No tardis, clava'l certer i deixa'l clavat.
Per matar un cor amb una sola coltellada n'hi ha prou.
El desamor es un negoci perillós.
-Vigila quan marxis, no deixis senyes,
que el teu pas sigui sigilós.
Que no et vegin els ulls de la nit.
I que la teva boca s'emporti l'alé de 21 grams.
Queda te'm .Mata!... inspira'm!
porta'm !. I jo dormiré somnis al teu ventre. TU.
Ballaràs com Lilith la dansa d'un orgasme etern.

 Miquel Àngel Tena-Rúbies Dimecres 30 maig 2012 

16 comentaris:

  1. I plaaaaas! ara tinc la pell de gallina, he quedat glaçada. Jo que em pensava que els cors no morien mai, ni a clotellades.

    ResponElimina
  2. Aiii aquest coret nin, tan sensible i ... tan ferit!
    Què podria fer perquè em regalessis un somriure?

    Bessets amb pessics.

    ResponElimina
  3. Miquel Àngel... jo també em pregunto què podríem fer ... per consolar de les crueltats.

    Poca cosa, sovint, tu si que fas, escriure aquests versos i així compartim: bellesa i intensitat, duresa i dolor...

    Una abraçada forta, forta.

    ResponElimina
  4. De fet si que es una m9ica Gore tot plegat però es un poema simbòlic , el coltell es la fletxa de cupido i la meva mort es l'entrega total a la que s'apodera del meu cor i em xucla l'anima .Jo em torno "una sola carn amb ella" i ella balla la dansa de l'amor etern . De fet no es un poema trist es Gore ,Gotic , per a dir que el meu amor es a Totes. I que m'hi jugo la vida. Ja no em valen amors de pà sucat amb oli ni mitges tintes .
    A la meva edat i circumstància l'amor ja es TOT o RES perque a RES també hi sé jugar i tampoc es tant erm com sembla viure sense aquesta unió ... Llavors et pots unir amb tot , diguem que no hi ha franquicia , que pots estimar full time i on de Road ...
    Trio tanmateix la primera opció perque estimo com una mala cosa .Estimo sense opció.

    ResponElimina
  5. Gràcies per l'explicació.

    Estimo sense opció. És una frase que m'agrada molt i em fa rumiar...

    La subscriuria ara mateix... tot i que no se sap mai ben bé si volem dir el mateix quan diem això

    ResponElimina
  6. Me'l deixes traduir a l'anglès? Bé, aquest i altres, si no et sap greu.

    ResponElimina
  7. Carme de ben segur que L'opció de cadasqú es ben "opcional" i mai te per que signioficar ni el mateix ni tenir les mateixes consequències . vet'en-aci la llibertat de l'home a optar.

    ResponElimina
  8. Cantireta serà un honor i un orgull que una Dama com vos em concedeixi aquest ball!!

    ResponElimina
  9. El sang-i-fetge també té avantatges.
    PS: no calen maratons de la hipocresia.

    ResponElimina
  10. A mi m'ha agradat molt el poema, tot hi que no l'havia interpretat tal com tu l'expliques.
    Així, com tu ho dius encara m'agrada més.
    Ets un artista. Total!

    ResponElimina
  11. Gracies Jordi TU si que m'entens... Sang i fetge . Això mateix dabant l'allau de cursilada i de inocuitat , sang i fetge ,que ja toca!!!

    ResponElimina
  12. Silvina .No t'espantis he? nina, que només es un poema de ganivetades i tot plegat simbòlic , com he dit , Tu no t'espantis , que ets mol sensible i a l'igual et dono un sustu amb aquestes coses tan de "matar" que escric de vegades, nomes he? , de vegades...

    ResponElimina
  13. Glo gracies pels teus elogis , en aquest cas no tan merescuts crec- Perquè si el poema neccessita d'un aclariment potser es que no comunica tan be, el que volia dir i per tant Pot ser bo, però per a mi , subjectivament , fallit. Potser el deixaré "en barrica que reposi per a retocar-lo d'ací a un temps , sol passar que la prespectiva del temps et completa ella sola allò que es incomplert.

    ResponElimina
  14. Gracies Cantitera,dolçamare d'un nen milionari d'amor,i d'una nena que et superarà amb escreix, çó que vol dir que ets una mare, de puta mare!! ja saps que tot plegat es un joc d'intensitats que hem de saber controlar o s'acaba trencant el cantir...

    ResponElimina
  15. lluneta de s'Illa . Ara em foteria un trempó amb tots els ets i uts!! Tal com mana la bona menja. No pateixis pel meu cor de nin esvalotat , en el fons només s'esquinça quan el llampega l'amor de veres ,i això es normal .A tothom li passa ...no?

    ResponElimina